Öne Çıkan Yayın

İslami olarak Ölümden Sonra Yaşam ve Ruh Hususu

Selam, Aslında şu an hiç kimse beni okumuyor biliyorum ama, Allah nezdinde "çabalamış" sıfatı kazanmak için bu yazıyı yazacağı...

20 Eylül 2017 Çarşamba

Ebubekir Sifil Hakkında

Selamun Aleykum ve rahmetullahi ve berekatuhu
Ateistler şöyle diyebilirler:
Selamun Aleykum ve rahmetu'ddoğalseleksiyon ve tesadüfuhu :) (:()

Her neyse,
Ebubekir Sifil hakkında bilmemiz icap eden ilk şey İslamî İlimler konusunda bilgili bi' şahıstır.
Her neyse Sahn-ı Seman diye youtube kanalı var. O kanalın Ebubekir Sifil hakkında daha doğrusu vido'osu üzerine (Edip Yüksel deyimiyle bu sözcüğü telaffuz ettim ehehe) şöyle bir açıklamayla karşılaştım.
İşte o şok laflar.
İşte namaz kılmayanın öldürülmesi için toplumsal zemin oluşmalı diyen Sifil hakkındaki o sözler...


6 Tem 2015 tarihinde yayınlandıBismillah. Değerli Kardeşlerimiz, Ebubekir Sifil hoca bu konferansında Sünnet-i Seniyye'ye olan ittibanın öneminden bahsediyor. Asr-ı Sadette yaşanan bir olayı değinen Ebubekir hoca, başından geçen ibretlik bir olaya değiniyor. Ardından Gayr-i Metluvv vahiy'in ne olduğunu açıklıyor. Sahn-ı Semân İslâmî İlimler Eğitim ve Araştırma Merkezi medya@sahniseman.org

Valla diyecek herhangi bir sözcük bulamıyorum. Hususan şöyle bişey de var.
Hadisin Kur'ana uygun olması yada olmaması o Hadisin sahihliğinde ölçü değildir diyor.
Gerçi hadislerin zanni bilgi olduğunu Kuranda hadis sözcüğünün gel olumsuz manada kullanıldığı biraz Kur'ân'ı inceleyen her samimi müslüman görür ama neyse. Üstelik "zan gerçekten bir şey ifade etmez"e rağmen....
Ben de sözcük yerine kelime kelimesini söyliyim artık.
Bi de ekşisözlükte şunu buldum:

dini ilimler konusunda ebubekir hoca caner'in afedersiniz ama eline verir ezberi. tabii caner de sol bekte yardırıyor. 

alan din olursa ebubekir hoca idman maçı yapar diyorum.

Bunu iradeden murad nicklo bir arkadaş yazmış. Sayın iradeden murad dini ilimler derken zan olduğu kesin olan hadislerden bahsediyorsun.

Dimi?
Başka bir şey demiyorum artık ha bu arada bunu İslami olarak Ölümden Sonra Yaşam ve Ruh Hususu yazısınin devamı olarak düşünün. O yazının devamı yani.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder